vrijdag 27 januari 2012

Bobberts haatgevoelens.

Hallo kindertjes!

Vandaag heb ik voor jullie een heel speciale aflevering van Bobbertblog! Namelijk over Bobberts haatgevoelens. Jaja, Bobbert heeft haatgevoelens! Kijk maar even met me mee. *FLOEP*

Ze haat:

 Coole Harry Potter met de bril en zijn vrienden











Desupergoedefmegafantastische Arctic Monkeys











Hetisheelonnatuurlijkalsjeditnietlust snoep












Lieveonschuldige kinderen










Megagrotemevandielangenekken dino's













*FLOEP* We zijn weer terug! Wauw wat is die Bobbert een haatdragend persoon hoor ik je al denken. Wel, misschien is ze dat ook. Ik (Voldemordina) ben zonet te weten gekomen dat Bobbert alle dingen haat die ik leuk vind! Ja, best shockerend hé! Nu hoor ik je denken: MA UNK WAAROM ZIJT GUNDER DAN VRIENDINNEN? Wel, omehoela ik weet het niet. Misschien vullen we elkaar op? Misschien gunt ze m'n geluk niet en doet ze alsof ik haar vriendin ben zodat ze me in het holst van de nacht kan vermoorden omdat ze een geheime spion-alien is van de planeet Sjamalaland?

Ik
zal
het
nooit
weten.

DOEEEEEEEEEEEEEEEEG ZEI VOLDEMORDINA EN ZE ZWAAIDE MET HAAR HANDEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten