dinsdag 31 januari 2012

31/01/2012

Dag boze bloggertjes!

Ik moet jullie toegeven dat ik vandaag een beetje bang was van onze Bobbert. Ze was extreem agressief en emotioneel. Ik zal jullie vertellen hoe dat komt! Normaal is Bobbert een vrolijke meid, maar vandaag zat het haar allemaal niet zo mee. Toen ik haar vroeg op msn hoe het nu weer kwam dat ze zo agressief was zei ze het volgende:



Zoals jullie zien was Bobbert er dus erg aan toe vandaag. Haar emoties kwamen vooral bij LO te boven, toen we moesten basketballen. Haar basketbal werd vaak uit haar handen geslagen door ons en dat was eigenlijk best geinig. Vooral haar hoofd op die momenten was flaterend, maar nu ik dit zo herlees kom ik eigenlijk wel over als een extreem evil kind en voel ik me schuldig. Maar zoals jullie zien was het eigenlijk vooral mijn anonieme nicht haar schuld. Gelukkig zijn Bobbert haar emoties langzaam aan voorbij gegaan in het laatste uur van onze schooldag en was ze weer haar gelukkige zelf! Rating van de dag over haar gedrag:

Gedrag: 2/10
Nota: Je zal nu vast denken: maar het was allemaal jullie schuld! Welnee, helemaal niet. Bobbert kan vaak een nogal uitdagende persoonlijkheid hebben. Zo praat ze vaak over de dood en over agressieve gevoelens waar dan ook vaak het woord 'dooddoen' in komt (zie afbeelding). Ze gebruikte deze dag ook heel ongepaste woorden en ging vaak apart staan om medelijden op te wekken.

Zo, hopelijk hielp dit jullie wat in het ontwikkelen van een eigen persoonlijk (daarmee bedoel ik dus het niet-na-apen van Bobbert die vast en zeker een negatieve invloed zal hebben op jullie levensstijl)!

Diepgaande groeten,

Voldemordina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten