zondag 8 juli 2012

Bobberts verjaardagsspecial

Dag bloggertjes van me!


Vandaag wordt deze blog rechtstreeks naar Bobbert gericht! Want rara welke dag is het? 8 Juli en dat is Bobbert haar verjaardag, hoera! Vandaag mag Bobbertje 16 kaarsjes uitblazen en gelukkig dansen met bloemen en een stokbrood want niemand zal haar veroordelen :-) (Behalve als die nie weten dat da haar verjaardag is he maja jwz).

Bobbert ik ken jou al veel te lang eigenlijk enja wa valt er dan eigenlijk nog te zeggen ik wil hier geen emotionele bleittekst van maken dus ga ik wat leuke prentjes opzoeken.


Haha ik typte 'raar voorwerp' in op google en kijk wat daarop komt zeg.

Moh kijk is hoe mooi. Dit prentje verwoord mijn diepste gevoelens die ik nu heb voor jou! Want ik wens u dus echt een hele ma echt hele gelukkige verjaardag.


Ma kijk da zijn wij :'(. Zie hoe gelukkig wij zijn. Wete wete wete awel he dus eigenlijk zou da leuk zijn moest ik hier zo een liedje in hebben kunnen afspelen allz snapte zo da gij da opent en dat er muziek begint te spelen ma da lukte nie en ik moest bijna wenen ma dan lukte het nog altijd nie. Dus ik zal u een link geven van een leuk liedje.
http://www.youtube.com/watch?v=xNfOcNJxHbo

Wow hoe eng is da, het einde van die link is gewoon bo :o
En nu he Bobbert, nu ga ik een tekening voor u maken.


Mooi hé, die taart heeft dus wel echt 16 kaarsjes he leuk he ja he. Ge kunt die uitprinten kheb hem speciaal op extra groot formaat gezet, ik denk toch aan alles.

Bo 
jij bent jarig
en wees daarom blij
maar niet harig
want dat is niks voor mij
en ook niet voor juni
of voor april
er rijmt niet veel op juni
maar wel op april
gisteren was ik niet thuis
jawel sorry ik loog
en toen dacht Bo er is iets niet pluis
en ze kreeg een ontsteking aan haar oog
BAM
zei het klankgedicht
BAM TSJAKA BAM
want Bo
wij wachten
wachten
op een woord
van jou
vol geluk,
slingers,
en...

Da was een gedicht van mij voor jou :D
Bo ik ga afronden ° (das een ronde heddem?)
En jij komt nu thuis van je sportfeest en bekijkt dit ik hoop da gij da vandaag bekijkt len anders is die magie eraf en ga ik u dooddoen.

Welterusten Bobbert
en
een


GELUKKIGE VERJAARDAG



:D :D :D

GROETJES

JE BFF JOKE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten