donderdag 1 maart 2012

Bobbert haar grootste lichamelijke afwijking

Dag lieve kapoentjes van me!

Vandaag krijgen jullie van mij een heel speciaal blogbericht namelijk over....... *PAM PAM PAM* Bobbert haar grootste lichamelijke afwijking! Hoera! Ze heeft er heel wat en die varriëren van ernstig naar gewoonweg lachwekkend! Maar vandaag leg ik jullie haar ernstigste lichamelijke afwijking uit namelijk:

TRILLENDE OGEN

Jaja, jullie lazen het goed, ons Bobbertje heeft trillende ogen. Het is heel vreemd, maar als ze haar concentreert op een bepaald punt kan ze haar ogen laten trillen! Volgens mij komt dat omdat ze onzichtbare lasers in haar ogen heeft omdat ze een robot is van een planeet hier ver ver vandaan MAAAAAAR dit zijn enkel theoriën. Omdat ik de waarheid wil weten ga ik het nu opzoeken op internet!

Ik heb lang moeten zoeken, maar oké, het resultaat: Bobbert heeft een oogaandoening volgens deze site http://www.oogartsen.nl/oogartsen/oogleden/krampen_ooglid_spastische_trillende_oogleden_botox/.
Ik vond het best geinig, ik citeer:
oké ik ontdek net dat ik niet kan citeren omdat ik niet kan kopiëren op die site. Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat Bobbert een raar kindje is. MAAAAAAAAR dat we haar moeten steunen! En dat het een spastisch trekje is en dat het komt omdat ons Bobbertje oververmoeid is.
 
Gelukzalige groetjes van

Voldemordina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten